Toimitus- ja maksuehdot

Maksutavat

Maksun voit hoitaa helposti Klarna-maksupalvelua käyttämällä. Voit maksaa joko laskulla, suoraan verkkopankissa verkkomaksulla tai yleisimmillä debit- ja credit-korteilla.

 

Klarna Osta nyt – maksa myöhemmin!

Näitä ehtoja sovelletaan sinun ja tämän kaupan välillä, josta ostat tavaroita, kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin.
Kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 14 päivää tavaroiden lähettämisestä. Siirrämme saatavamme Klarna Bank AB:lle (“Klarna”). Klarna lähettää sinulle sähköpostitse maksuohjeet ostoksen maksamiseksi suoraan Klarnalle. Jos haluat mieluummin vastaanottaa maksuohjeet postitse, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tehtyäsi oston. Yhteystiedot ja muuta tietoa Klarnasta löydät sivulta klarna.fi.

 

Maksa vasta kun olet vastaanottanut tilauksesi!

Klarna tarjoaa kuluttajille Ostajan turvan, mikä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kuluttajana sinun ei tarvitse maksaa tilaamiasi tuotteita ennen kuin olet vastaanottanut ne, ja että Klarna auttaa sinua ostokseen liittyvissä ongelmatilanteissa.
Lisätietoja ja ohjeet löydät täältä: https://www.klarna.com/fi/klarnan-kuluttajille-tarjoama-ostajan-turva/.

 

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia, tai muu vastaava palvelu. Tuotteet lähetetään 1-30 seuraavan arkipäivän aikana, jos tuotteen sivulla ole ilmoitettu muuta. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

 

Minimitilaus / Toimituskulut

Verkkokaupassa ei ole minimitilausrajaa. Tilauksiin lisäämme postituskulut painon mukaan. Lopulliset
postituskulut näkyvät kassalla.

 

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomeen.

 

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 1-3 seuraavan arkipäivän aikana. Tämä koskee vain perusvalikoiman tuotteita. Räätälöityjen tuotteiden toimitusajat sovitaan erikseen. Jos sinulla on kiire tilauksen kanssa, otathan yhteyttä sähköpostilla, patrick@fin-er.fi

 

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava Fin-Er Oy Ab:n kanssa. kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta tai saapumisesta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta patricl@fin-er.fi . Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Ainoastaan viallinen tuote on palautettavissa. Kaikki tuotteemme ovat hygieniatuotteita, jonka vuoksi tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Räätälöityjen tuotteiden palautus ei ole mahdollista, jos tuotteessa ei ole vikaa.

 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti Posti, huolellisesta pakkaamisesta huolimatta, ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

 

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
– Sähköpostilla osoitteesta emil@fin-er.fi tai puhelimella numerosta 0447777269.

Ota yhteyttä!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.